Kismama fogászat – terhes fogászat

A kismama fogászatot (terhesség alatti fogászati kezelések) a Kormányrendelet által szabályozott terhesgondozásnak ezt a területét, rendelőnk is kiemelten fontosnak tartja.

A terhesség mindhárom trimeszterében van lehetőség a fogászati kezelések, beavatkozások elvégzésére. Ebben az időszakban, a megfelelő szakértelemmel, felkészültséggel rendelkező, terhességi fogászatban jártas fogorvost érdemes választania minden kismamának, aki egyénre szabottan, bababarát megoldásokkal, nagy körültekintéssel orvosolja a szájüregi problémákat.

Az Implant Corner Fogászat & Szájsebészet rendelőnkben, Budapesten a 12. kerületben kínáljuk bababarát szolgáltatásainkat a kismama fogászat, terhes fogászat keretein belül, folyamatos kedvezményekkel, kupon akciókkal.

A kupont, minden kismama, a terhesgondozás alkalmával kapja meg orvosától, védőnőjétől:

Ingyenes terhes fogászati szűrés kismamáknak

Az ingyenes szűréseket illetve a kedvezményes kezeléseket a fogászati problémák kialakulásának megelőzés érdekében állítottuk össze.

Meglévő és új pácienseinket arra ösztönözzük, hogy gyermekvállalás előtt tetessék rendbe fogaikat, készüljenek fel a terhesség,  fogászati szempontból is „érzékenyebb” időszakára.

A várandósság alatt erősebb a lepedék-, és a fogkőképződés, amit a hormonális változások okoznak. Hátterében jórészt a megemelkedett progeszteron-, és ösztrogén szint rejtőzik. Ezt a folyamatot még súlyosbítja a „kívánós” érzés miatt kialakult helytelen táplálkozás, és a nem megfelelő szájhigiénia.

Ezért szükséges a kismamáknak és a leendő anyukáknak a rendszeres fogászati ellenőrzés, és a helyes szájhigiénia elsajátítása.

Kedvezményes kupon akciók, ingyenes fogászati szűrés

Az ingyenes fogászati szűrést, és a kedvezményes kupon akciót a kismamák számára hoztuk létre.

Célunk, hogy vonzóvá tegyük a szükséges fogorvosi ellenőrzéseket, az esetleges kezeléseket minden trimeszterben és megóvjuk a kismamák fogazatát  a problémák kialakulásától.

“A kismama egészséges mosolyáért” kupon akciókkal a  következő kedvezményekkel várjuk várandós pácienseinket:

INGYENES, teljes körű terhességi fogászati szűrővizsgálat!

Szájhigiénés kezelés kismamáknak FÉLÁRON.

Fogászati implantátum beültetésekre 20% kedvezményt biztosítunk, amely kedvezmény átruházható.

Anyukáknak INGYENES panorámaröntgen-felvételt készítünk. (Elvitel esetén 50%-os áron.)

A Klubkártya tulajdonos kismama, minden kezelésre 10% kedvezményre jogosult.

Kismama fogászat – terhes fogászat, szolgáltatásaink:

A terhesség időtartama alatt is elvégezhető minden fogászati beavatkozás. Bizonyos esetekben a legoptimálisabb időszak, a második trimeszter lehet, de ha probléma alakul ki fogazatunkban, ne halogassuk a kezeléseket, a beavatkozásokat ne várjunk a baba megszületéséig.

A beavatkozás tologatása, a halogatás súlyosbíthatja a helyzetet,  komolyabb beavatkozásokat tehet szükségessé, továbbá a baba megszületését követően, már kevesebb ideje marad a kismamának a rendszeres fogászati kezeléseken megjelenni.

Terhesség alatt gond nélkül kezelhető a szájüregben fellépő fájdalommal, esetleg lázzal járó akut gyulladásos megbetegedés illetve a szájhigiénés problémák, mint pl. terhességi ínygyulladás, kóros fogíny visszahúzódás vagy éppen a szükséges egyéb beavatkozások.

Fogínygyulladás terhesség alatt

A fogínygyulladást, a terhesség „természetes velejáróként” emlegetjük, pedig  a gyulladt fogíny kialakulása elkerülhető.

A fogínygyulladás megelőzésében nagy jelentősége van a terhesség előtti felkészülésnek

• a helyes szájápolás megtanulása, az
  • étkezéseket követő fogmosások számának növelése,
  • ennek tudatosítása,
  • lepedékképződés megakadályozása fogápolási eszközökkel
  • foglepedék kialakulását „késleltető” fertőtlenítő öblögetéssel, speciális szájvízzel

Ha kialakult a fogínygyulladás feltétlenül kezeltetni kell, hogy megelőzzük a súlyosabb következményt.

Mindhárom trimeszterben gond nélkül elvégezhető a szájüregben fellépő fájdalommal, esetleg lázzal járó akut gyulladásos megbetegedés illetve a szájhigiénés problémák orvoslása, mint pl. terhességi ínygyulladás, kóros fogíny visszahúzódás.

Foghúzás terhesség alatt

A foghúzás terhesség alatt bármikor elvégezhető, egyes esetekben ellenjavalt lehet. A beavatkozáshoz szükséges fájdalomcsillapítók nem károsak a magzatra. Sőt a fogfájás hosszú távú tűrése, viselése jobban megviseli a kismamát és nagyobb stresszt okozhat a baba számára is. A kialakult problémát mielőbb javasoljuk orvosolni.

Fogászati röntgen terhesség alatt

Szintén nagy kérdőjel a kismamák körében az, hogy áldott állapotban káros a  röntgen a magzatra, vagy sem. Ma már a nagyon fejlett digitális fogröntgenek, igen kis alacsony sugárterhelésűek. Szükség esetén, a nőgyógyász és fogorvos véleményezésével, alkalmazható a terhesség alatt a röntgen felvétel készítése. Előre nem látható fogászati problémák megoldásához szerencsés,  a terhességre való felkészülés időszakában készíttetni röntgenfelvételt fogainkról.

Gyökérkezelés, terhesség alatt

A gyökérkezelés alkalmával, a gyökércsatornákat tisztítjuk ki. A beavatkozás előtt  és utána röntgen-vizsgálat szükséges. Amennyiben a nőgyógyászának és orvosának nincs ellenjavallata, elvégezhető a kis-röntgen készítése, így a szükséges beavatkozás is.

Fogtömés terhesség alatt

A fogtömés elvégezhető a terhesség idején is, hiszen olyan érzéstelenítőt használunk ( ultracain), amely nem károsítja sem a kismama, sem a kisbaba szervezetét.

Szájsebészet terhesség alatt

Szájsebészeti beavatkozásokat az előzetes nőgyógyászati és fogorvosi véleményezést követően lehet elvégeztetni. Szükség esetén biztonsággal, baba-és mama barát fájdalomcsillapítókkal végezzük az aktuális  beavatkozást.

Fogszabályozás, terhesség alatt

Amennyiben a fogszabályozás folyamatban van, akkor nincs akadály a folytatásra. Az előre megbeszélt időpontokban továbbra is szükséges megjelenni a rendelőben. Ha terhesség alatt szeretné elkezdeni a fogak szabályozását, akkor a  szükséges orvosi vélemények, javaslatok birtokában elvégezhető.

Bölcsességfog húzás,  terhesség alatt

A problémamentes, ideális pozícióban lévő bölcsességfog húzása ugyanazzal az eljárással történik,  mint egyéb fog esetében. Ha szükséges, ínyfeltárást is alkalmazhatunk, hiszen a használt fájdalomcsillapítóval semmit nem érez a kismama, sőt az injekció beszúrásának a helyét is érzéstelenítő zselével vonjuk be.

Amennyiben röntgen vizsgálat szükséges a fog helyzetének megállapítására, akkor egyéni elbírálás alapján, nőgyógyásszal és a fogorvossal egyeztetve elvégezhető a vizsgálat.  Ha van a páciens birtokában egy régebbi röntgen felvétel, akkor ez optimálisabbá teszi a folyamatot.

Fogpótlás, terhesség alatt

A fogpótlás terhesség alatt is megoldható. A  SOFORT azonnal terhelhető implantátummal,melynek előnye:

• foghúzás követően azonnal lehet implantálni,
  • ideiglenes pótlást kap a páciens,
  • az 5. napon már a szájba helyezhető a rögzített pótlás
  • fájdalommentesen
  • csontpótlás nem szükséges
  • azonnal terhelhető

Fogkorona, terhesség alatt

Fogkorona terhesség alatt, tág lehetőségeket rejt magában. A fogkorona felépítése kisebb, nagyobb fogszuvasodás esetén, vagy kis mértékben letört fogkorona esetén  helyreállítható az úgynevezett „fehér tömés” alkalmazásával, egyszeri kezeléssel, fájdalomcsillapítóval.

A porcelán-, cirkónium-, vagy fémkerámia korona esetében, több rendelői megjelenés szükséges, amíg elkészül, és további kérdést hordoz magában: pl. több fogról van szó, vagy csak egyről. Kiterjedt foghiány esetében a foghíd, vagy implantáció is szóba jöhet. Azt javaslom, hogy ilyen esetekben, egy régión belül (szomszédos fogak esetében) érdemes egyszerre több kezelést bevállalni, így a  fájdalomcsillapító nem terheli meg fizikálisan a szervezetet.

Fogimplantátum terhesség alatt

A fogimplantátum a fogpótlás egyik lehetséges megoldása. A Sofort – azonnal terhelhető implantátumot foghúzást követően azonnal  lehet alkalmazni. Ehhez a beavatkozáshoz, nem szükséges röntgenfelvétel.

Keresse implantáció akcióinkat oldalunkon!

Szeretettel várunk minden kismamát, leendő kismamát, anyukát, és apukát, gyermeket, kedvezményes fogászati ellátásainkra!

Kuponajánlatunkat és további kedvezményeket itt találja.

Gyönyörű mosolyt szeretne ajándékozni? Kérje tőlünk Ajándék kuponunkat:

Egészséges mosolyt és boldog babavárást kívánunk!